Týmová práce
Jednou z klíčových měkkých dovedností, kterou si studenti v projektu osvojí, je týmová spolupráce včetně schopnosti řešit pracovní konflikty. Tato část obsahuje aktivity, které studentům poskytnou praktické tipy a návody jak připravovat schůzky týmu tak, aby byly efektivní, předcházelo se konfliktům a zároveň obsahují návod, jak konflikty konstruktivně řešit.
Cíle
- studenti umí vytvořit program schůzky tak, aby byl efektivní a vedl k cíli
- studenti umí rozpoznat neřešený problém
- studenti dokáží použít několik strategií pro řešení konfliktu v týmu
Instruktážní videa
Na příště
Aktivity
Webinář: Vedení dokumentaristických týmů
časová dotace: 45 minutPusťte si videopozvánku na webinář Vedení dokumentaristických týmů, který studenty provede úskalími, které takové vedení obnáší. Na některá úskalí odpovíme už ve videu, jiná se studenty osobně rozebereme až na webináři. Termín webináře objednejte ve formuláři. Doba trvání webináře je 45 minut.